Vaaaarmt!

Fyfan vad varmt det är! Men trots det har jag inte legat på latsidan idag. Lägenheten har blivit städad, balkongen har ställts iordning för sommaren, balkongmöblerna har blivit skurade och imorse var jag till Claratappen och lämnade blod.

Insåg att lägenheten verkligen behövde bli städad, fast jag egentligen bara ville ligga i solen.. Men resten av veckan är det fullt upp med Rikie och Jennie som tar studenten, och utgång med Emma och kanske kanske hinna vila upp mig lite, för på måndag börjar allvaret (sommarjobbet).

De två veckorna av ledighet som jag hade planerat in har gett 4 arbetsdagar (hittills, söndagen är ju inte här än :P)
Idag fick jag förresten mitt sommarschema - ÄNTLIGEN!
Det är fullt ös hela sommaren, dock ligger jag på -16 timmar i timbanken, men har redan löst 7 av dom, så det är inte så många timmar som jag behöver gå in extra på mina "lediga" dagar :)


Hejsvejs!

Kommentera här: