24 juli

Det är nu mindre än en månad kvar tills jag och Niklas gifter oss! 
Det känns helt otroligt, men jag måste erkänna att jag börjar bli lite nervös! Just nu är det ett mer eller mindre organiserat kaos här hemma där vi pysslar med bordplacering, funderar på vilka blommor som ska finnas i brudbuketten, försöker bestämma hur tårtan ska se ut etc, etc. 

Min klänning är färdig att hämtas, hur den ser ut kan jag inte avslöja, för Niklas har inte sett den än. Och han får inte se den före bröllopet ;) 
På tisdag åker jag och hämtar den i Degerfors och jag kan säga att jag älskar den! Det är verkligen en klänning som skriker JOHANNAH! Den är så mig helt enkelt. 

Funderar lite på frisyr, men det lutar åt att Camilla som gjort båda mina balfrisyrer får ge egna förslag på hur hon tror att det blir bäst :) 

Kommentera här: